Thursday, November 11, 2010

siapa saya ?

Assalamualaikum

hai semua , 
  gambar di ats merupakan tuan punye blog ini . hehe 
nama ? nazira nasri . u all bule pangil i nazira . itu jewk name yg korang bule pgl saya , oke . selain drp name nazira , bkn name saya :)
umur ? cerrr teka ? ahah . tgk muke pn da tau . muke budak budak lagi neh . 
saya masih bersekolah lagi . sekolah di dalam malaysia jewk . haha . untuk pengetahuan awk awk sekalian saya dok kat ipoh perak . tp x reti lagsung ckp perak . haha . sian btoi ak nie . haha

 
penampilan saya agak la simple , keluar bejalan pakai kain batik jewk gan t-shirt . haha pecaye x ? buang mase jewk korang semua pecaye bende yg org xkn buat kan . haha .tp yg penting saya x SERstyle awk semua la . hehe . itu guarantee punye :)


♥♥ , bye


No comments:

Post a Comment